Nytt år nya projekt!

Nu är det nytt år och jag tänkte börja det med att ge mej ut i den virituella världen.
Min dotter Emma har hjälpt mej att starta denna blogg och också döpt den.
Namnet är ok eftersom det täcker in det mesta. Konst kan ju innefatta allt!
Min huvudsakliga sysselsättning är mitt företag Åkersberga Lädervaruindustri, där jag arbetar med att hjälpa företag att ta fram väskor, säljpärmar, reklamprylar, kläder och presenter. jag har också ritat några väskor som vi tillverkar till några företag.
Årets första stora projekt är att ta fram en ny fräsch portfölj i skinn!
Detta gör jag tillsammans med Niklas Bandobranski, som är en ung designutbildad kille med ideer runt väskor och andra småläderprodukter.

Kommentarer
Postat av: Björn Molin

Snygga produkter och tjusig ägare

2010-01-13 @ 18:01:52
URL: http://www.osteraker.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0